EASYGO
Vad är EasyGo?
EasyGo är ett tjänstepaket som erbjuds till alla våra utställare. Alla EasyGo-paket inkluderar marknadsförings- och leadgenereringsverktyg för att nå och engagera din community före, under
och efter mässan. Detta inkluderar inbjudningsservice, våra unika verktyg för att fånga potentiella kunder (Smart badge-läsare och Visit Connect) och enkel uppföljning efter evenemanget.
Det finns inget behov av tekniskt kunnande hos er och vi har ett helt team som stödjer er hela vägen.
Vad innebär EasyGo och Smartbadge teknik för utställare?
Som en del av ditt EasyGo-paket kommer du att få 1, 2 eller 3 SmartBadge-läsare beroende på vilket EasyGo-paket du väljer att köpa.
SmartBadge-tekniken kräver ingen fysisk kontakt och garanterar en 100% säker evenemangs-upplevelse. På ditt My Easyfairs-konto kommer du sedan att ha möjlighet att ladda upp innehåll för varje tilldelad läsare.
Fördelar med EasyGo
1
EASYGO GÖR
LIVET ENKELT
EasyGo gör din medverkan på Sett enklare och hjälper dig att attrahera fler besökare.
2
EASYGO HANDLAR OM ENGAGEMANG
EasyGo stödjer digitalt engagemang mellan utställare och besökare.
3
EASYGO ANVÄNDER DEN SENASTE TEKNOLOGIN
EasyGo utnyttjar den senaste evenemangstekniken samtidigt som den inte kräver någon teknisk kunskap för användarna.
4
EASYGO
LEVERERAR RESULTAT
EasyGo säkerställer att du maximerar din synlighet och lead-generering före, under och efter evenemanget.
Smartbadge
Förvandla dina besökare till kvalificerade leads
Vi placerar er läsare i er monter till första mässdagen, ni ser till att den står synlig för besökarna. Med denna läsare kan ni förvandla era besökare till kvalificerade leads. Läsaren är en trådlös sensor och när besökarna touchar läsaren med sin Smart Badge (namnskylt) samlar de automatiskt in den information om ert företag som ni har lagt upp på My Easyfairs.
Denna information skickas till besökarna i ett sammanfattande mejl i slutet av mässdagen.
Om du har ett GoLeads, GoPlus eller GoPremium får du en lista med kontaktuppgifter till de som touchat din läsare. Listan hittar du inne på My Easyfairs efter mässans slut.
Visit Connect
Samla in varmare leads
Med Visit Connect kan ni scanna information om besökarna i er monter, helt enkelt genom att scanna QR-koden på deras Smart Badges (namnskyltar). Detta underlättar i er uppföljning efter mässan och ser till att ni inte tappar bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter.
Ca 1-2 veckor innan mässan får ni mer information kring detta.
I My Easyfairs hittar du mer information om Visit Connect och Smart Badge.
Hur fungerar din SmartBadge?
Få sms i realtid när dina inbjudna besökare anländer till mässan
Våra EasyGo-paket
GOLEADS
Maximera era leads och
fördjupa kundrelationerna.
Få uppmärksamhet året runt
- Skapa innehåll för företaget som informerar besökare om ert erbjudande och gör det lätt för dem att nå er via länkar på webben och i sociala medier eller via ett kontaktformulär.
- Det finns inga begränsningar för hur många multiformat (text, bild, video, länkar) ni kan publicera produktinformationen på.
- Håll er närvaro uppdaterad med produktuppdateringar och pressmeddelanden. De kommer också att publiceras på eventets nyhetssida.
- Attrahera branschens bästa talanger genom att annonsera karriärmöjligheterna inom ert företag.
1 Innovationer + 1 Smart Badge läsare
Maximera era leads
Obegränsat antal Visit Connect licenser
GOPLUS
Maximera era leads och
förbättra er synlighet på webben.
Få uppmärksamhet året runt
- Skapa innehåll för företaget som informerar besökare om ert erbjudande och gör det lätt för dem att nå er via länkar på webben och i sociala medier eller via ett kontaktformulär.
- Det finns inga begränsningar för hur många multiformat (text, bild, video, länkar) ni kan publicera produktinformationen på.
- Håll er närvaro uppdaterad med produktuppdateringar och pressmeddelanden. De kommer också att publiceras på eventets nyhetssida.
- Attrahera branschens bästa talanger genom att annonsera karriärmöjligheterna inom ert företag.
2 Innovationer + 2 Smart Badge läsare
Maximera era leads
Obegränsat antal Visit Connect licenser
Få premiumexponering av
varumärket på webben
GOPREMIUM
Maximera era leads och er varumärkesexponering, både på eventet och på webben.
Få uppmärksamhet året runt
- Skapa innehåll för företaget som informerar besökare om ert erbjudande och gör det lätt för dem att nå er via länkar på webben och i sociala medier eller via ett kontaktformulär.
- Det finns inga begränsningar för hur många multiformat (text, bild, video, länkar) ni kan publicera produktinformationen på.
- Håll er närvaro uppdaterad med produktuppdateringar och pressmeddelanden. De kommer också att publiceras på eventets nyhetssida.
- Attrahera branschens bästa talanger genom att annonsera karriärmöjligheterna inom ert företag.
2 Innovationer + 3 Smart Badge läsare
Maximera era leads
Obegränsat antal Visit Connect licenser
Få premiumexponering av varumärket på webben och eventet
Vill du ladda ner infobladet
om EasyGo?
Ladda ner vår PDF för en omfattande översikt kring de olika EasyGo-paketen, klicka nedan för gratis nedladdning.
Vad ska jag tänka på?
INNAN MÄSSAN
- FÖRBERED ER SMARTBADGE READER
Utnyttja er SmartBadge-reader och generera fler leads genom lockande erbjudanden. Koppla er reader till exklusiv information, nya produkter eller annat man inte vill missa – och viktigast av allt, gör det tydligt för besökarna vad de får ut av att scanna just er reader!
UNDER MÄSSAN
- ANVÄND BÅDE VISIT CONNECT OCH
SMARTBADGE-LÄSAREN AKTIVT
Glöm inte följa upp och återkoppla till era leads efter mässan! Leadsen finner du inne på My Easyfairs och inne på Visit Connect-portalen.
EFTER MÄSSAN
- LADDA NER ERA LEADS
Smart Badge-läsaren:
Ni hittar alla besökare som touchat er läsare inne på My Easyfairs dagen efter mässan under “se resultat” och “ladda ner leads”.
Visit Connect:
De Smart Badges ni scannat med Visit Connect-appen finns i appen och på er Visit Connect-portal. Kontaktpersonen till mässan har inlogget dit.
Investera extra i varumärkesexponering för maximal synlighet
- Välj en marknadsföringsmöjlighet
Nyckelband
entréhallen
Placera ditt företags buskap på platsen alla besökare passerar, entréhallen!
Mingel
talartid
Vill du veta mer eller
ställa ut?
Oavsett om du vill veta mer om EasyGo, MyEasyfairs eller något annat, så finns vi här för dig. Kontakta oss nedan så hittar vi den perfekta lösningen för dig!
Vanliga frågor
Vad är My Easyfairs utställarportal?
Majoriteten av besökarna planerar sitt besök via vår hemsida. Det som fylls i inne på My Easyfairs är det som syns i vår utställarlista på hemsidan. Här kan ni presentera ert företag, era produkter, nyheter och jobbannonser. Under mässan kommer ni att ha en SmartBadge-reader i er monter som besökarna kan scanna med sina SmartBadges (namnskyltar). När de scannar er reader får de den information ni lagt upp via My Easyfairs skickad till sig via e-mail.
Logga in på My Easyfairs
Genom My Easyfairs kan du även:
• Bjuda in dina kunder genom er personliga länk
• Registrera monterpersonal
• Skapa inlogg till dina kollegor så de också kan redigera informationen i My Easyfairs
• Se vilket EasyGo-paket ni bokat